biuro@szkolaanalitykow.pl
+48 508 311 172
+48 696 030 760
Koszyk / 0,00 

Brak produktów w koszyku.

Analityk produkcji i sprzedaży (online)

Kup natychmiastowy
dostęp do kursu online!

cena promocyjna
dla nowych klientów

1 900 zł

cena promocyjna
dla stałych klientów

1 700 zł

* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)

W ramach kursu otrzymujesz:

Kurs online

Szkolenie analityk produkcji i sprzedaży skierowane jest do osób zajmujących się zawodowo analizą i planowaniem sprzedaży oraz produkcji, chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę przydatne w codziennej pracy. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznej – uczestnicy pracują na rzeczywistych danych i mierzą się z realnymi problemami spotykanymi w firmach. Case studies są przygotowane na bazie rzeczywistych problemów, z którymi spotykamy się podczas realizowania outsourcingu analitycznego w tym zakresie. W trakcie szkolenia przekazane zostaną wiadomości z zakresu analizy rynku, analizy sprzedaży, statystyki, prognozowania, planowania, optymalizacji i symulacji. Wiodącym narzędziem jest MS Excel, jednak biorąc pod uwagę jego ograniczenia, Uczestnicy poznają elementy języka VBA do tworzenia własnych narzędzi i funkcji oraz podstawy SQL np. na potrzeby importu danych z wewnętrznych baz firmy i dalszej pracy w arkuszu kalkulacyjnym.

Cały kurs to blisko 20 godz. materiału video i wiele praktycznych case studies.

Ważne informacje

Zapisując się na szkolenie online uczestnicy uzyskują dostęp do platformy, gdzie zamieszczone są materiały video oraz arkusze kalkulacyjne do ćwiczeń. Każdy uczestnik otrzymuje również materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej oraz dostęp do testu online.

Łączny czas trwania materiałów video to blisko 20 godzin i odpowiadają one w 100% materiałowi realizowanemu podczas szkolenia stacjonarnego.

Po zakończeniu szkolenia i zaliczeniu testu online każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie i zaliczenie kursu.

Najczęściej zadawane pytania

Czy na kursie online jest realizowany ten sam materiał co na kursie stacjonarnym

Tak, materiał przekazywany na kursie online odpowiada w 100% temu, który realizujemy na kursie stacjonarnym. Co więcej, w lekcjach video można uczestniczyć wielokrotnie utrwalając tym samym materiał. Materiał kursu online został wzbogacony także o dodatkowe przykłady.

Na jak długo otrzymam dostęp do platformy edukacyjnej, gdzie zamieszczone są materiały video?

Każdy uczestnik otrzymuje dostęp do platformy na 3 miesiące od momentu opłacenia kursu. W tym czasie ma się nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów.

Co mogę zrobić, jeśli mimo materiałów video nie zrozumiem części materiału?

W ramach kursu, każdemu uczestnikowi przysługuje 1 godzina konsultacji mailowych, gdzie można wyjaśnić swoje wątpliwości. Materiały video są przygotowane bardzo starannie, więc dla większości uczestników opcja ta nie jest konieczna.

Jak wygląda egzamin kończący szkolenie?

Egzamin składa się z 20 pytań jednokrotnego wyboru. Aby zaliczyć test trzeba odpowiedzieć poprawnie co najmniej na 11 pytań. Nie ma punktów ujemnych.

Ile razy mogę przystąpić do egzaminu sprawdzającego moją wiedzę?

Do testu można przystąpić dwa razy.

Co jeśli mimo dwóch prób nie uda mi się zaliczyć egzaminu?

Za dodatkową opłatą (100 zł), można ponownie zdawać test.

Program kursu

Moduł I

  • tworzenie optymalnego układu danych w arkuszach kalkulacyjnych,
  • przygotowanie danych wejściowych do dalszej analizy,
  • eksploracja danych historycznych,
  • analiza dynamiki procesów,
  • analiza marży oraz systemów rabatowania,
  • ocena rentowności kanałów sprzedaży,
  • identyfikacja trendów, sezonowości i cykliczności,
  • metody prognozowania,
  • ustalanie planów na bazie bieżącej sytuacji ekonomicznej firmy,
  • miary dokładności planowania,
  • symulacje i komputerowa optymalizacja procesów biznesowych,

Moduł II

  • wpływ otoczenia mikro- i makroekonomicznego,
  • analiza i miary koncentracji rynku,
  • kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – identyfikacja, wdrożenie i wyliczanie,
  • tworzenie kokpitów menedżerskich (dashboardów),
  • tworzenie przejrzystych raportów,
  • automatyzacja raportowania w MS Excel (z użyciem makr oraz bez),
  • tworzenie własnych funkcji oraz makr z wykorzystaniem VBA,
  • tworzenie własnego dodatku MS Excel do analizy KPI,
  • podstawy języka SQL (import z hurtowni danych, sortowanie, grupowanie),

Zamówienia korporacyjne

W przypadku zamówień grupowych dla firm oraz klientów korporacyjnych prosimy o kontakt bezpośredni przez maila (biuro@szkolaanalitykow.pl), telefon (+48 508 311 172, +48 504 623 622) lub zgłoszenie przez poniższy formularz:

Zakup dla firm i osób fizycznych:

Przedłużenie kursu

Rabat dla stałych klientów

Cena produktu: 1900,00 
Razem opcje dodatkowe:
Razem:

* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.