Młodszy analityk (online)

Kup natychmiastowy dostęp do kursu online!
cena standardowa
700 zł
  • cena standardowa dla nowych klientów
cena promocyjna
600 zł
  • cena promocyjna dla stałych klientów
dla stałych klientów

* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)

Kurs online

Kurs Młodszego Analityka to przekazanie praktycznej wiedzy niezbędnej w pracy analityków i osób pracujących na dużych bazach danych. Na kursie przekazywana jest wiedza, która jest przydatna dla osób znajdujących zatrudnienie w działach analiz, działach sprzedaży, firmach produkcyjnych, instytucjach finansowych, czy dużych firmach w zakresie zarządzania ryzykiem oraz optymalizacji decyzji produkcyjnych/sprzedażowych.

Nacisk położony jest na wiedzę praktyczną, a teoria jest prezentowana w minimalnym zakresie koniecznym do zrozumienia poszczególnych zagadnień. Na kursie uczestnik uczy się na danych realnych, tak aby prowadzone zajęcia jak najbardziej odzwierciedlały praktykę. Duża część kursu opiera się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów spotykanych w firmach.

Zajęciazostały przygotowane przez doświadczonych specjalistów o praktycznym, unikalnym doświadczeniu w dziedzinie analizy danych (w tym w zakresie rynków finansowych, danych produkcyjnych i sprzedażowych). Cały kurs to ponad 14 godz. materiału video i wiele praktycznych case study.

Nasi klienci nas polecają!

Serdecznie polecam współpracę ze Szkołą Analityków, z której usług WMH korzysta regularnie od 2015 roku. W tym czasie ponad połowa zespołu skorzystała z kursu "Młodszy Analityk", a w ostatnim czasie Radek i Piotrek przygotowali dla nas szkolenie "Analiza danych marketingowych". Poziom merytoryczny szkoleń był bardzo wysoki, analizowaliśmy dużo praktycznych case study i zwiększyliśmy umiejętności analityczne zespołu.

Piotr Sulewski
CEO Warsaw Media House

Współpracę z Radosławem Pszczółkowskim rozpoczęliśmy w 2016 roku. Początkowo w zakresie szkoleń indywidualnych dla wybranych pracowników w temacie wykorzystania MS Excel w biznesie. Ponieważ współpraca była satysfakcjonująca rozszerzyliśmy ją następnie o szkolenia grupowe oraz szkolenia z tematyki oprogramowania VBA i analizy danych. W 2018 roku dodatkowo Pan Radosław stworzył dopasowane do naszej branży i zakresu działalności rozwiązania automatyzujące proces raportowania KPI.

Renata Mosiej
Członek Zarządu, Papyrus

Pan Piotr Kawala przeprowadził szereg szkoleń z zakresu finansów przedsiębiorstw, analizy finansowej, modelowania finansowego oraz wykorzystania narzędzi statystycznych przy podejmowaniu decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie. Prowadzący przekazywał na zajęciach zarówno wiedzę teoretyczną, która była niezbędna do rozumienia pewnych pojęć i procesów, jak i wiedzę praktyczną. Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie.

Sebastian Madej
Dyrektor realizacji projektów, Voltra Sp. z o.o.

Z przyjemnością informujemy, że firma Aureus S.A. korzystała z usług Pana Piotra Kawala reprezentującego Szkołę Analityków. W 2018 roku Pan Piotr przygotował zaawansowany model finansowy, który zawierał m.in. kluczowe założenia biznesowe naszej firmy, szczegółową kalkulację przychodów, kosztów, inwestycji o kosztu kapitału w przyszłych latach oraz pełne sprawozdanie finansowe, obejmujące bilans, rachunek zysków i strat oraz rachunek przepływów pieniężnych. Podsumowaniem modelu była wycena firmy sporządzona metodą dochodową, którą Pan Piotr zaprezentował przed członkami zarządu firmy. Niniejszym listem rekomendujemy Pana Piotra Kawala jako wiarygodnego i profesjonalnego partnera biznesowego.

Sławomir Króliczek
Prezes zarządu, Aureus S.A.

Zaufali nam

Najczęściej zadawane pytania

Czy na kursie online jest realizowany ten sam materiał co na kursie stacjonarnym

Tak, materiał przekazywany na kursie online odpowiada w 100% temu, który realizujemy na kursie stacjonarnym. Co więcej, w lekcjach video można uczestniczyć wielokrotnie utrwalając tym samym materiał. Materiał kursu online został wzbogacony także o dodatkowe przykłady.

Na jak długo otrzymam dostęp do platformy edukacyjnej, gdzie zamieszczone są materiały video?

Każdy uczestnik otrzymuje dostęp do platformy na 3 miesiące od momentu opłacenia kursu. W tym czasie ma się nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów.

Co mogę zrobić, jeśli mimo materiałów video nie zrozumiem części materiału?

W ramach kursu, każdemu uczestnikowi przysługuje 1 godzina konsultacji mailowych, gdzie można wyjaśnić swoje wątpliwości. Materiały video są przygotowane bardzo starannie, więc dla większości uczestników opcja ta nie jest konieczna.

Jak wygląda egzamin kończący szkolenie?

Egzamin składa się z 20 pytań jednokrotnego wyboru. Aby zaliczyć test trzeba odpowiedzieć poprawnie co najmniej na 11 pytań. Nie ma punktów ujemnych.

Ile razy mogę przystąpić do egzaminu sprawdzającego moją wiedzę?

Do testu można przystąpić dwa razy.

Co jeśli mimo dwóch prób nie uda mi się zaliczyć egzaminu?

Za dodatkową opłatą (100 zł), można ponownie zdawać test.

Program kursu

Moduł I

  • źródła danych i sposoby sprawdzania ich wiarygodności,
  • podstawowe narzędzia potrzebne w pracy każdego analityka,
  • kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) stosowane w finansach, produkcji czy logistyce,
  • dobre praktyki wizualizacji danych oraz wykrywanie manipulacji w prezentacji danych,
  • popularne błędy analityczne i manipulacje danymi,
  • konwersja danych tekstowych (CSV) oraz porządkowanie danych,
  • analiza danych w tabeli przestawnej,
  • ściągnięcie cen zakupu oraz rozróżnienie marży i narzutu,
  • narzędzia filtrujące w dashboardzie i alternatywa dla tabel przestawnych,
  • wprowadzenie do makr i języka VBA,
  • alternatywa dla funkcji „Wyszukaj.Pionowo” i adresowanie pośrednie.

Moduł II

  • dlaczego pieniądz zmienia swoją wartość w czasie,
  • wartość bieżąca i przyszła pieniądza,
  • rodzaje stóp procentowych (nominalna, realna, efektywna, dyskonta itp.),
  • obliczanie bieżącej i przyszłej wartości strumieni pieniężnych (annuitety, tworzenie planu emerytalnego),
  • praktyczne zastosowanie funkcji NPER, RATE oraz renty wieczystej,
  • tworzenie harmonogramu spłaty kredytu (zobowiązania ze stałą i malejącą ratą),
  • inne rodzaje kredytów (walutowe, górny pułap oprocentowania itp.),
  • metody oceny projektów gospodarczych (NPV, IRR, MIRR, PI, PP, DPP),
  • obliczenie stopy zwrotu z inwestycji na rynku nieruchomości,
  • praktyczne zastosowanie funkcji XNPV i XIRR,
  • symulacje komputerowe z zastosowanie metody Monte Carlo – praktyczne case study

Microsoft Excel

Na szkoleniu uczestnicy, poza wiedzą merytoryczną i analizą konkretnych przypadków, poznają następujące funkcjonalności programu MS Excel:

  • funkcje logiczne,

  • funkcje finansowe,

  • narzędzia analizy warunkowej: „Tabela danych” oraz „Szukaj wyniku”,

  • dodatek Solver,
    funkcje: „Wyszukaj.pionowo”, „Indeks” oraz „Podaj.pozycję”,

  • nagrywanie makr oraz podstawy edycji kodu VBA,

  • tabele oraz wykresy przestawne,

  • narzędzie „Formatowanie warunkowe”,

  • ochrona danych,

  • narzędzie „Poprawność danych”.

Zamówienia korporacyjne

W przypadku zamówień grupowych dla firm oraz klientów korporacyjnych prosimy o kontakt bezpośredni przez maila (biuro@szkolaanalitykow.pl), telefon (+48 508 311 172, +48 504 623 622) lub zgłoszenie przez poniższy formularz:

Zakup dla firm i osób fizycznych:

    • -100 zł
    • 30 zł

* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)

Sprawdź także nasze pozostałe szkolenia: