Analityk produkcji i sprzedaży

Najbliższy kurs:
Warszawa, 20-21 i 27-28 marca 2021
do 31.01.2021
-
-100 zł
dla stałych klientów
do 28.02.2021
-
-100 zł
dla stałych klientów
po 28.02.2021
-
-100 zł
dla stałych klientów
* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)
- Kurs stacjonarny
- 4 dni szkolenia
- Potwierdzony certyfikatem
Kurs stacjonarny
Szkolenie analityk produkcji i sprzedaży skierowane jest do osób zajmujących się zawodowo analizą i planowaniem sprzedaży oraz produkcji, chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę przydatne w codziennej pracy. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznej – uczestnicy pracują na rzeczywistych danych i mierzą się z realnymi problemami spotykanymi w firmach. Case studies są przygotowane na bazie rzeczywistych problemów, z którymi spotykamy się podczas realizowania outourcingu analitycznego w tym zakresie. W trakcie szkolenia przekazane zostaną wiadomości z zakresu analizy rynku, analizy sprzedaży, statystyki, prognozowania, planowania, optymalizacji i symulacji. Wiodącym narzędziem jest MS Excel, jednak biorąc pod uwagę jego ograniczenia, Uczestnicy poznają elementy języka VBA do tworzenia własnych narzędzi i funkcji oraz podstawy SQL np. na potrzeby importu danych z wewnętrznych baz firmy i dalszej pracy w arkuszu kalkulacyjnym.
Teoria prezentowana jest w minimalnym zakresie niezbędnym do zrozumienia poszczególnych zagadnień. Nacisk położony jest na rozwiązywanie złożonych, nieszablonowych, rozbudowanych przykładów. Podczas szkolenia dowiesz się jak w praktyce:
- pracować z dużymi wolumenami danych
- analizować procesy biznesowe w czasie
- budować dashboardy menedżerskie
- skutecznie prognozować
- poprawnie liczyć i analizować marżowość
- interpretować i stosować różne miary przeciętnych
- wykonywać w praktyce symulację Monte Carlo
- optymalizować plany
- tworzyć własne narzędzia w oparciu o VBA
- przekształcić m.in, analizę SWOT i macierz BCG na formę liczbową
- prowadzić wyliczenia za pomocą rozbudowanych tabel przestawnych
- agregować dane
- mierzyć skuteczność planowania
- i wiele innych
Zajęcia realizowane są przez doświadczonych specjalistów, zajmujących się doradztwem biznesowym, analizą danych produkcyjnych i sprzedażowych dla wielu firm.
Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniach 20-21 oraz 27-28 marca 2021 roku (4 dni) w godzinach 9:00 – 17:00. Zajęcia zostaną przeprowadzone w komfortowej sali w centrum szkoleniowym Centrum Wspólna przy ul. Wspólnej 56 (centrum Warszawy).
Po zakończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia.
Kursu modelowania finansowego. Kurs przeznaczony jest dla uczestników, którzy znają podstawy MS Excel oraz elementy konstrukcji i analizy sprawozdań finansowych. Czas trwania kursu: 32 godziny zegarowe (wliczając przerwy)
Premiujemy osoby planujące i podejmujące decyzje z wyprzedzeniem. Zatem zapisując się wcześniej na szkolenie otrzymasz istotnie niższą cenę. Decyduje termin zapisu i opłacenia uczestnictwa.
Sprawdź szczegółowy cennik. Analitycznie rzecz biorąc warto zapisać się wcześniej.
Jeśli interesuje Państwa szkolenie online, więcej informacji na jego temat można znaleźć tutaj. Materiał szkolenia online odpowiada w 100% temu ze szkolenia stacjonarnego.
Nasi klienci nas polecają!






Zaufali nam





































Program kursu
Dzień I
- Tworzenie optymalnego układu danych w arkuszach kalkulacyjnych
- Przygotowanie danych wejściowych do dalszej analizy
- Eksploracja danych historycznych Analiza dynamiki procesów
- Analiza marży oraz systemów rabatowania
- Ocena rentowności kanałów sprzedaży
Dzień II
- Identyfikacja trendów, sezonowości i cykliczności
- Metody prognozowania
- Ustalanie planów na bazie bieżącej sytuacji ekonomicznej firmy
- Miary dokładności planowania
- Symulacje i komputerowa optymalizacja procesów biznesowych
Dzień III
- Wpływ otoczenia mikro- i makroekonomicznego
- Analiza rynku
- Miary koncentracji rynku
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – identyfikacja, wdrożenie i wyliczanie
- Tworzenie kokpitów menedżerskich (dashboardów)
- Tworzenie przejrzystych raportów
Dzień IV
- Automatyzacja raportowania w MS Excel (z użyciem makr oraz bez)
- Tworzenie własnych funkcji oraz makr z wykorzystaniem VBA
- Tworzenie własnego dodatku MS Excel do analizy KPI
- Podstawy języka SQL (import z hurtowni danych, sortowanie, grupowanie)
Zamówienia korporacyjne
W przypadku zamówień grupowych dla firm oraz klientów korporacyjnych prosimy o kontakt bezpośredni przez maila (biuro@szkolaanalitykow.pl), telefon (+48 508 311 172, +48 504 623 622) lub zgłoszenie przez poniższy formularz:
Zakup dla firm i osób fizycznych:
* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)