biuro@szkolaanalitykow.pl
+48 508 311 172
+48 696 030 760
Koszyk / 0,00 

Brak produktów w koszyku.

Młodszy analityk

Kup natychmiastowy
dostęp do kursu online!

cena wersji
2 dni szkolenia

2 500 zł

W ramach kursu otrzymujesz:

Kurs online

Kurs młodszego analityka to przekazanie praktycznej wiedzy niezbędnej w pracy analityków i osób pracujących na dużych bazach danych. Na kursie przekazywana jest wiedza, która jest przydatna dla osób znajdujących zatrudnienie w działach analiz, działach sprzedaży, firmach produkcyjnych, instytucjach finansowych, czy dużych firmach w zakresie zarządzania ryzykiem oraz optymalizacji decyzji produkcyjnych/sprzedażowych.

Nacisk położony jest na wiedzę praktyczną, a teoria jest prezentowana w minimalnym zakresie koniecznym do zrozumienia poszczególnych zagadnień. Na kursie uczestnik uczy się na danych realnych, tak aby prowadzone zajęcia jak najbardziej odzwierciedlały praktykę. Duża część kursu opiera się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów spotykanych w firmach.

Zajęcia realizowane są przez doświadczonych specjalistów o praktycznym, unikalnym doświadczeniu w dziedzinie analizy danych (w tym w zakresie rynków finansowych, danych produkcyjnych i sprzedażowych).

Zapraszamy na kurs zorganizowane grupy oraz firmy. Oferujemy Państwu możliwość organizacji kursu w formie 2 dni szkoleniowych w siedzibie Państwa firmy, bądź w naszej sali szkoleniowej w centrum Warszawy. Zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego, wszystkie oferty przygotowujemy indywidualnie, przedstawiony cennik jest poglądowy.  

Istnieje też możliwość organizacji szkolenia w formie hybrydowej. Wówczas część kursu realizowana jest w formie online, zaś ostatni – podsumowujący dzień szkoleniowy prowadzony jest z trenerem, stacjonarnie w siedzibie Państwa firmy.

Po zakończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia.

Zachęcamy do skorzystania ze szkolenia w formie online, więcej szczegółów można znaleźć tutaj. Materiał szkolenia online odpowiada w 100% temu ze szkolenia stacjonarnego.

Program kursu

Dzień I

  • źródła danych i sposoby sprawdzania ich wiarygodności,
  • podstawowe narzędzia potrzebne w pracy każdego analityka,
  • kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) stosowane w finansach, produkcji czy logistyce,
  • dobre praktyki wizualizacji danych oraz wykrywanie manipulacji w prezentacji danych,
  • popularne błędy analityczne i manipulacje danymi,
  • konwersja danych tekstowych (CSV) oraz porządkowanie danych,
  • analiza danych w tabeli przestawnej,
  • ściągnięcie cen zakupu oraz rozróżnienie marży i narzutu,
  • narzędzia filtrujące w dashboardzie i alternatywa dla tabel przestawnych,
  • wprowadzenie do makr i języka VBA,
  • alternatywa dla funkcji „Wyszukaj.Pionowo” i adresowanie pośrednie.

Dzień II

  • dlaczego pieniądz zmienia swoją wartość w czasie,
  • wartość bieżąca i przyszła pieniądza,
  • rodzaje stóp procentowych (nominalna, realna, efektywna, dyskonta itp.),
  • obliczanie bieżącej i przyszłej wartości strumieni pieniężnych (annuitety, tworzenie planu emerytalnego),
  • praktyczne zastosowanie funkcji NPER, RATE oraz renty wieczystej,
  • tworzenie harmonogramu spłaty kredytu (zobowiązania ze stałą i malejącą ratą),
  • inne rodzaje kredytów (walutowe, górny pułap oprocentowania itp.),
  • metody oceny projektów gospodarczych (NPV, IRR, MIRR, PI, PP, DPP),
  • obliczenie stopy zwrotu z inwestycji na rynku nieruchomości,
  • praktyczne zastosowanie funkcji XNPV i XIRR,
  • symulacje komputerowe z zastosowanie metody Monte Carlo – praktyczne case study

Microsoft Excel

Na szkoleniu uczestnicy, poza wiedzą merytoryczną i analizą konkretnych przypadków, poznają następujące funkcjonalności programu MS Excel:

  • funkcje logiczne,

  • funkcje finansowe,

  • narzędzia analizy warunkowej: „Tabela danych” oraz „Szukaj wyniku”,

  • dodatek Solver,
    funkcje: „Wyszukaj.pionowo”, „Indeks” oraz „Podaj.pozycję”,

  • nagrywanie makr oraz podstawy edycji kodu VBA,

  • tabele oraz wykresy przestawne,

  • narzędzie „Formatowanie warunkowe”,

  • ochrona danych,

  • narzędzie „Poprawność danych”.

Zamówienia korporacyjne

W przypadku zamówień grupowych dla firm oraz klientów korporacyjnych prosimy o kontakt bezpośredni przez maila (biuro@szkolaanalitykow.pl), telefon (+48 508 311 172, +48 504 623 622) lub zgłoszenie przez poniższy formularz:

Zakup dla firm i osób fizycznych:

* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.